Jadłospis

poniedziałek 17.02.

Śniadanie
kasza manna na mleku z musem truskawkowym, kanapka z masłem, herbata z cytryną i miodem, nektar z czarnej porzeczki.

Obiad
rosół drobiowy, ziemniaki, nugetsy, mizeria, kompot.

Podwieczorek
budyń na mleku, banan.

wtorek 18.02.

Śniadanie
pieczywo mieszane z masłem,szynka, pomidor, ogórek, szczypiorek, kawa z mlekiem, 100% mus owocowy.
Obiad
krem z dyni z jarzynami, kasza bulgur, klopsy w sosie pomidorowym, sałata z białej kapusty, kompot wieloowocowy.
Podwieczorek
rogal z masłem, mleko, mandarynka.

środa 19.02.

Śniadanie
pieczywo pszenno-żytnie, z masłem,jajo, pomidor, rzodkiewka, ogórek, szczypiorek, herbata z mlekiem, paluszki z marchewki.
Obiad
zupa selerowa z jarzynami, ziemniaki, bitki drobiowe, buraczki, kompot wieloowocowy, jabłko.
Podwieczorek
kanapka z masłem, wędlina drobiowa, mandarynka, herbata.

czwartek 20.02.

Śniadanie
pieczywo mieszane z masłem, jogurt, herbata z miodem i cytryną, słupki czerwonej papryki.
Obiad
zupa gulaszowa z jarzynami, ryż, filet z indyka w potrawce, bukiet warzyw, kompot wieloowocowy.
Podwieczorek
ciasto- wypiek własny, sok multiwitamina.

piątek 21.02.

Śniadanie
bułka z masłem, puree owocowe, kakao, sok pomarańczowy.
Obiad
zupa z soczewicy, ziemniaki puree, mielony kotlet rybny, surówka, kompot jagodowy.
Podwieczorek
mleko, kółeczka zbożowe, jabłko.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *